Моніторинг ЗМІ

МОНІТОРИНГ ПРЕСИ

Щодня в полі зору наших співробітників - більше 600 друкованих ЗМІ загальноукраїнського, регіонального та зарубіжного масштабу, а також спеціалізовані, вузькопрофільні та глянцеві видання.

Ми готові запропонувати:

Постійний моніторинг друкованих видань за будь-яким заданим напрямком (ключові слова, галузі, компанії, конкуренти, особистості, бренди та ін.)

Моніторинг події
Короткостроковий моніторинг преси за результатами окремої PR-кампанії, розсилки прес-релізу, проведення промо-акції, прес-конференції.

Ретроспективний моніторинг
Моніторинг ділової, суспільно-політичної преси, спецвидань, глянцю на певну тематику за минулий період.

Мониторинг реклами дасть відповіді на питання:

  • хто з учасників ринку і з як часто представлений у пресі;
  • які видання є цільовими для різних сегментів ринку;
  • як розподіляються бюджети учасників ринку по виданнях;
  • які формати і макети оголошень використовують основні учасники ринку;
  • які обсяги рекламних кампаній (площі, кількість виходів, ін.)

Варіанти прес-кліппінгів

  • електронні версії звітів у форматах Word, Excel, PDF, PowerPoint згідно наданого нами шаблону або за шаблоном замовника
  • періодичність звіту - он-лайн, два рази на день, щодня в будь-який час, щотижня, щомісяця та інш.
  • текстові та/або скановані версії публікацій
  • анотації до публікацій українською, російською або англійською мовою
  • підсумкові дані у вигляді зведеної статистичної таблиці

Ми готові надати Вам рекомендації за списком преси, підібрати для Вас цільові ЗМІ.

Список преси для моніторингу є відкритим для доповнення і, якщо Ви не знайшли у ньому якесь ключове для Вас видання, ми готові внести його до списку моніторингу на Ваше прохання.

МОНІТОРИНГ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ

Інтернет став невід'ємною частиною нашого життя і перетворився на потужний канал комунікацій. Тому так важливо бути в курсі подій, новин і думок, які в першу чергу з'являються в Уанеті.

Кількість інформаційних потоків постійно зростає, і ми відстежуємо цей процес, щоб Ви отримували найбільш повну інформацію з ділових, суспільно-політичних, вузькопрофільних, тематичних, соціальних та інших джерел інформаційного інтернет-простору.

Ми готові запропонувати постійний, тимчасовий або ретроспективний моніторинг інформаційних інтернет-сайтів за будь-яким заданим напрямком (ключові слова, компанії, конкуренти, бренди, марки та інш.)
У звітах надаємо повний текст інформації та/або гіперпосилання на джерела.
Можливе надання інформації у форматі Print Screen.
За окремим побажанням, можливо враховувати хронологію появи інформації в мережі, статистику посилань на першоджерело і т.п.

За вашим бажанням перелік інтернет-ЗМІ для моніторингу можна обмежити найбільш популярними, авторитетними джерелами, або розширити за рахунок вузькоспеціалізованих сайтів з тематики, що вас цікавить, зарубіжних інтернет-ресурсів і т.п.

Вся автоматично зібрана інформація, перш ніж потрапити до вас, проходить редакторський контроль на відповідність темі, що виключає попадання в звіти випадкових матеріалів або відсіває, при необхідності, «інформаційний шум».
 

МОНІТОРИНГ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІО

Департамент ТБ-моніторингу готовий надати оперативну і повну підбірку телерадіоінформації за будь-яким запитом (тематикою, ключовими словами і т.п.) з повною текстовою розшифровкою всіх повідомлень і сюжетів або короткими анотаціями до них.

Ми здійснюємо постійний моніторинг випусків новин на 18 українських телеканалах і радіостанціях, а також окремих програм за додатковим замовленням клієнта.

Перелік телерадіоканалів може бути розширений на ваше прохання.

За бажанням замовника надаються моніторингові відео/аудіо звіти на CD або DVD. Сюжети також можуть бути відправлені замовникові електронною поштою (у стислому вигляді) або викладені на файлообмінники.

ДАЙДЖЕСТИ ТА ОГЛЯДИ

Дайджест - інформаційний продукт, який містить короткі анотації та основні положення статей, або в якому стисло передається зміст найцікавіших публікацій за певний період з певної теми.

Такий формат зручний для ознайомлення з основними новинами певної тематики, найяскравішими публікаціями та експертними оцінками, активністю компаній-конкурентів і законодавчими ініціативами.

Дайджести можуть формуватися як мовою оригінальних публікацій, так і англійською мовою.

Щодня, щотижня або щомісяця ви можете отримувати лише найкориснішу і найважливішу інформацію, уникаючи «інформаційного шуму».

При необхідності, співробітники агентства підготують для вас огляди на потрібну тематику за певний відрізок часу.
 

КОНТЕНТ-АНАЛІЗ

Відділ моніторингу пропонує проведення комплексних досліджень інформаційних потоків, сформованих різними ЗМІ.

На підставі власного моніторингу ми готові відстежувати дані - від статистики згадок до якісних показників інформації.

Використовуючи прогресивні інструменти та методики, співробітники агентства оцінюють тенденції і події в будь-якому сегменті ринку, аналізуючи періодичність виходу публікацій, їх тональність, суб'єктність, формат і зміст; порівнюють кількісне і якісне позиціонування клієнта і конкурентів; інформаційні приводи і напрямок комунікацій; аналізують популярність брендів в ЗМІ, активність і репутацію співробітників компанії в ЗМІ, а також ефективність PR компаній конкурентів.

Результати досліджень представлені у вигляді таблиць, графіків і діаграм, а також містять підсумкові висновки наших аналітиків.

ПЕРЕКЛАДИ

Для компаній з іноземним менеджментом ми пропонуємо послугу перекладу окремих публікацій.

Досвідчені перекладачі агентства готові оперативно здійснити переклад публікацій будь-якої тематики на англійську мову або з англійської на українську чи російську.

Можливий переклад як повних текстів, так і фрагментів або написання англомовних анотацій - згідно Вашого запиту.
 

Контактна інформація
  • Відділ моніторингу ЗМІ
  • Керівник
    Людмила Гудим
  • Заст. керівника
    Ольга Заброцька
  • Менеджер з продажу
    Олена Кукліна
  • Тел. +38 044 354 28 06 (вн. 3852)
    +38 067 708 31 65
    o.kuklina@pluses.com.ua
    Київ, вул. Фрунзе, 40
Замовити моніторинг
Вхід для клієнтів
Новини наших клієнтів