Щодня в полі зору наших співробітників - більше 600 друкованих ЗМІ загальноукраїнського, регіонального та зарубіжного масштабу, а також спеціалізовані, вузькопрофільні та глянцеві видання.
Ми готові запропонувати:
Постійний моніторинг друкованих видань за будь-яким заданим напрямком (ключові слова, галузі, компанії, конкуренти, особистості, бренди та ін.)
Моніторинг події
Короткостроковий моніторинг преси за результатами окремої PR-кампанії, розсилки прес-релізу, проведення промо-акції, прес-конференції.
Ретроспективний моніторинг
Моніторинг ділової, суспільно-політичної преси, спецвидань, глянцю на певну тематику за минулий період.
Мониторинг реклами дасть відповіді на питання:
Варіанти прес-кліппінгів
Ми готові надати Вам рекомендації за списком преси, підібрати для Вас цільові ЗМІ.
Список преси для моніторингу є відкритим для доповнення і, якщо Ви не знайшли у ньому якесь ключове для Вас видання, ми готові внести його до списку моніторингу на Ваше прохання.
Інтернет став невід'ємною частиною нашого життя і перетворився на потужний канал комунікацій. Тому так важливо бути в курсі подій, новин і думок, які в першу чергу з'являються в Уанеті.
Кількість інформаційних потоків постійно зростає, і ми відстежуємо цей процес, щоб Ви отримували найбільш повну інформацію з ділових, суспільно-політичних, вузькопрофільних, тематичних, соціальних та інших джерел інформаційного інтернет-простору.
Ми готові запропонувати постійний, тимчасовий або ретроспективний моніторинг інформаційних інтернет-сайтів за будь-яким заданим напрямком (ключові слова, компанії, конкуренти, бренди, марки та інш.)
У звітах надаємо повний текст інформації та/або гіперпосилання на джерела.
Можливе надання інформації у форматі Print Screen.
За окремим побажанням, можливо враховувати хронологію появи інформації в мережі, статистику посилань на першоджерело і т.п.
За вашим бажанням перелік інтернет-ЗМІ для моніторингу можна обмежити найбільш популярними, авторитетними джерелами, або розширити за рахунок вузькоспеціалізованих сайтів з тематики, що вас цікавить, зарубіжних інтернет-ресурсів і т.п.
Вся автоматично зібрана інформація, перш ніж потрапити до вас, проходить редакторський контроль на відповідність темі, що виключає попадання в звіти випадкових матеріалів або відсіває, при необхідності, «інформаційний шум».
Департамент ТБ-моніторингу готовий надати оперативну і повну підбірку телерадіоінформації за будь-яким запитом (тематикою, ключовими словами і т.п.) з повною текстовою розшифровкою всіх повідомлень і сюжетів або короткими анотаціями до них.
Ми здійснюємо постійний моніторинг випусків новин на 18 українських телеканалах і радіостанціях, а також окремих програм за додатковим замовленням клієнта.
Перелік телерадіоканалів може бути розширений на ваше прохання.
За бажанням замовника надаються моніторингові відео/аудіо звіти на CD або DVD. Сюжети також можуть бути відправлені замовникові електронною поштою (у стислому вигляді) або викладені на файлообмінники.
Дайджест - інформаційний продукт, який містить короткі анотації та основні положення статей, або в якому стисло передається зміст найцікавіших публікацій за певний період з певної теми.
Такий формат зручний для ознайомлення з основними новинами певної тематики, найяскравішими публікаціями та експертними оцінками, активністю компаній-конкурентів і законодавчими ініціативами.
Дайджести можуть формуватися як мовою оригінальних публікацій, так і англійською мовою.
Щодня, щотижня або щомісяця ви можете отримувати лише найкориснішу і найважливішу інформацію, уникаючи «інформаційного шуму».
При необхідності, співробітники агентства підготують для вас огляди на потрібну тематику за певний відрізок часу.
Відділ моніторингу пропонує проведення комплексних досліджень інформаційних потоків, сформованих різними ЗМІ.
На підставі власного моніторингу ми готові відстежувати дані - від статистики згадок до якісних показників інформації.
Використовуючи прогресивні інструменти та методики, співробітники агентства оцінюють тенденції і події в будь-якому сегменті ринку, аналізуючи періодичність виходу публікацій, їх тональність, суб'єктність, формат і зміст; порівнюють кількісне і якісне позиціонування клієнта і конкурентів; інформаційні приводи і напрямок комунікацій; аналізують популярність брендів в ЗМІ, активність і репутацію співробітників компанії в ЗМІ, а також ефективність PR компаній конкурентів.
Результати досліджень представлені у вигляді таблиць, графіків і діаграм, а також містять підсумкові висновки наших аналітиків.
Для компаній з іноземним менеджментом ми пропонуємо послугу перекладу окремих публікацій.
Досвідчені перекладачі агентства готові оперативно здійснити переклад публікацій будь-якої тематики на англійську мову або з англійської на українську чи російську.
Можливий переклад як повних текстів, так і фрагментів або написання англомовних анотацій - згідно Вашого запиту.